Protegim amb rigor

Inspecció i Qualitat
Inspecció i Qualitat

Inspecció i Qualitat

El Departament d'Inspecció i Qualitat és el responsable de verificar i comprovar mitjançant periòdiques inspeccions al lloc de treball, que la qualitat de servei, en tots els aspectes, que presten tots i cadascun dels nostres Vigilants de Seguretat, compleixi amb les exigències pròpies que requereixi el lloc.

Inspecció

Els inspectors estaran en comunicació permanent amb el Centre de Control de l'Empresa, per tal de poder desplaçar-se i prendre solucions, davant les possibles incidències que es puguin originar en el transcurs de la durada del servei.

Les missions específiques dels inspectors són: 

  • Millora operativa en els serveis.
  • Supervisió de la correcta realització dels serveis.
  • Introducció en els serveis del personal de nou ingrés.

Per a l'exercici d'aquestes funcions, es compta en l'actualitat amb 2 Inspectors de servei. Aquests inspectors, en el seu torn de treball, disposen de vehicle d'Empresa, així com telèfon mòbil que garanteix la comunicació amb l'Empresa per tal d'atendre els casos d'emergència que puguin sorgir.

Qualitat

La Direcció de PHOENIX considera que la Qualitat, la relació amb el seu entorn i la seguretat en les condicions de treball són factors essencials per a l'èxit de l'empresa, i amb aquesta inquietud estableix, declara, lidera i assumeix el compromís següent:

Oferir serveis de seguretat privada, sistemes electrònics de seguretat, sistemes de protecció contra incendis i auxiliars d'informació, recepció, control d'accessos i comprovació d'instal·lacions, que s'ajustin a les necessitats dels clients eliminant o minimitzant al màxim el seu impacte negatiu sobre el mitjà i el risc sobre els seus empleats.

Per assolir aquest compromís estableix els principis següents:

  1. Donar un estricte compliment tant als requisits legals i/o reglamentaris, com a qualsevol norma de caràcter voluntari a què decideixi acollir-se.
    Així mateix, la direcció de l'empresa amb la col·laboració de tots els treballadors, mitjançant el compliment de la legislació vigent i el convenciment dels beneficis d'un bon sistema de prevenció de riscos laborals es poden assolir una millora contínua de les condicions de treball i de seguretat a l'empresa.
  2. Implantar gradualment un Sistema de Gestió de Qualitat, Mediambiental i de salut i seguretat a la feina, que es constitueixi en un element integrador i dinamitzador de la gestió de l'empresa.
  3. La Direcció de l'empresa té l'absolut convenciment que el desenvolupament de la Prevenció a la nostra empresa és una mesura beneficiosa, tant des del punt de vista social, per millorar les condicions de treball i salut dels nostres empleats, com des del punt de vista econòmic, per tal de rendibilitzar cada cop més la gestió de l'empresa.
  4. Revisar periòdicament els objectius i fites en matèria per dur a terme la millora contínua del sistema, alhora que es duu a terme la revisió dels principis de gestió de l'empresa.
  5. Creiem que, per aconseguir aquests objectius, cal que els conceptes i les pràctiques de la seguretat s'integrin en els nostres processos de treball i, per això, s'ha decidit posar en marxa un Programa de Prevenció de Riscos Laborals, les activitats i funcions dels quals els treballadors s'aniran desenvolupant de manera progressiva.
  6. Pensem que l'assoliment d'aquest objectiu que ens fixem redundarà en benefici de tots els membres de l'empresa i demanem la col·laboració decidida de tots, sense la qual no serà possible aconseguir-ho.
  7. Formar, entrenar i sensibilitzar el personal i subcontractats per crear una atmosfera favorable al progrés de qualsevol mesura, que fomenti la consulta i la participació dels treballadors.
  8. Fomentar, quan sigui viable econòmicament, l'ús de les millors tecnologies disponibles.
  9. El compromís de lempresa i els seus treballadors amb la protecció del medi ambient.
  10. Volem que cada empleat, ocupi el nivell que ocupi, actuï amb el convenciment que la seguretat al seu lloc de treball és responsabilitat seva i estem decidits a adoptar les mesures necessàries perquè tots ens sentim segurs a la nostra feina.
  11. Utilitzar els mitjans més idonis per conèixer i actualitzar les necessitats i expectatives dels clients que serveixin de base per a la millora del servei i per assegurar la satisfacció d'aquestes necessitats i expectatives.
  12. Promoure la cultura de la seguretat i la salut a la feina proporcionant unes condicions de treball segures i saludables per a la protecció de la salut dels treballadors, promovent la prevenció de lesions i la lluita contra el deteriorament de la salut, eliminant els perills i reduint els riscos.
  13. Dotar dels recursos necessaris per assolir els compromisos a través de les accions corresponents.

L'abast del Sistema sota la protecció de les normes ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001 són totes accions les relatives a la realització de:

  • Vigilància i protecció de persones, béns i instal·lacions
  • Auditoria i consultoria de seguretat
  • Planificació, instal·lació i manteniment de sistemes electrònics de seguretat
  • Sistemes de protecció contra incendis:
  1. Instal·lació, revisió i manteniment de sistemes de detecció i alarma d'incendis
  2. Instal·lació i revisió d'extintors d'incendi
  3. Instal·lació, revisió i manteniment de sistemes de boques d'incendi equipades
  4. Instal·lació, revisió i manteniment de sistemes de senyalització luminiscent
  5. Revisió i manteniment de sistemes d'abastament d'aigua contra incendis
  6. Revisió i manteniment de sistemes d'hidrants contra incendis
  7. Revisió de sistemes fixos dextinció per pols
  8. Revisió de sistemes fixos d'extinció per agents extintors gasosos
  9. Instal·lació, revisió i manteniment de sistemes de senyalització luminiscent
  • Serveis auxiliars d'informació, recepció, control d'accessos i comprovació d'instal·lacions

La Direcció de Phoenix es compromet a aplicar i seguir la seva política, fer-la accessible al públic i comunicar-la al personal, als proveïdors ia la resta de parts interessades.

Seguretat de la informació

Política de Seguretat de la informació i Continuïtat de negoci:

GRUP PHOENIX té el convenciment que la Seguretat de la Informació i la Continuïtat del Negoci és un factor clau per al desenvolupament correcte de l'empresa. Considera que, juntament amb la dotació de formació i recursos necessaris per al desenvolupament de l'activitat, són els pilars principals per oferir als clients serveis amb la qualitat adequada.

GRUP PHOENIX reconeix la importància de garantir la confidencialitat, integritat i disponibilitat de la informació. Aquests principis es defineixen de la manera següent:

  • Confidencialitat: comprometent-nos a protegir la informació d'accés no autoritzat, assegurant que només les persones autoritzades tinguin accés a la informació rellevant per dur a terme les seves funcions.
  • Integritat: comprometent-nos a salvaguardar la precisió i la integritat de la informació, evitant l'alteració, destrucció o modificació no autoritzada de la mateixa.
  • Disponibilitat: comprometent-nos a assegurar que la informació estigui disponible i sigui accessible quan sigui requerida pels usuaris autoritzats, evitant interrupcions no planificades i minimitzant els temps d'inactivitat.

El Sistema de Gestió de Seguretat de la Informació i Continuïtat del Negoci té com a objectius:

  • Assegurar el compliment de la legislació, reglamentació i normatives aplicables, així com tots aquells requisits que GRUP PHOENIX consideri oportú per aconseguir una millora contínua.
  • Oferir serveis amb un nivell de seguretat que satisfaci i superi les necessitats dels nostres clients.
  • La formació del personal d'acord amb els canvis tècnics i les innovacions tecnològiques a què l'activitat de GRUP PHOENIX es vegi sotmesa.
  • L'assignació eficaç de funcions i responsabilitats a l'àmbit de la seguretat.
  • La prevenció de possibles defectes i incidents de Seguretat de la Informació abans que passin, treballant orientats cap a la “millora contínua” i la comunicació.
  • L'evolució contínua del Sistema de Gestió de Seguretat de la Informació i Continuïtat del Negoci per tal d'adequar-nos a les exigències dels nostres clients.
  • La conscienciació i motivació del personal de GRUP PHOENIX sobre la importància de la implantació i el desenvolupament d'un Sistema de Gestió de Seguretat de la Informació i Continuïtat del Negoci.

L'organització cercarà constantment oportunitats de millora en l'àmbit de la seguretat de la informació i la continuïtat del negoci. Per aconseguir-ho, es duran a terme les accions següents:

  • Avaluació periòdica de riscos: Es realitzaran avaluacions periòdiques de riscos per identificar noves amenaces i vulnerabilitats, i es prendran mesures per mitigar els riscos identificats.
  • Actualització de polítiques i procediments: Es revisaran regularment les polítiques i procediments de seguretat de la informació per assegurar-se que segueixin sent rellevants i efectius. S'implementaran les millores necessàries per enfortir la protecció de la informació.
  • Monitorització i detecció d'incidents: S'establirà un sistema de monitorització i detecció d'incidents de seguretat de la informació per identificar i respondre de manera oportuna a possibles violacions de seguretat.
  • Capacitació i conscienciació: Es donarà capacitació regular als empleats sobre temes relacionats amb la seguretat de la informació, incloent-hi bones pràctiques, polítiques i procediments de seguretat. També es promourà la conscienciació sobre la importància de la seguretat de la informació a tota l'organització.
  • Revisió i auditoria: Es realitzaran revisions i auditories periòdiques dels controls de seguretat de la informació per garantir-ne l'efectivitat i el compliment. Es prendran mesures correctives en cas de desviacions o incompliments.
  • Millores tecnològiques: Es consideraran i adoptaran noves tecnologies i solucions de seguretat de la informació que puguin millorar la protecció dels actius d'informació.

La direcció estableix i revisa objectius i metes, tenint com a marc de referència la política definida, fixant les responsabilitats en la seva consecució i establint criteris d'actuació.

La direcció es compromet a la implantació, el manteniment i la millora del Sistema de Seguretat de la Informació i Continuïtat del Negoci dotant-lo d'aquells mitjans i recursos que siguin necessaris i instant tot el personal perquè assumeixi aquest compromís.

Contacti amb PHOENIX Vigilancia y Seguridad | Opción A Gedes Servicios Generales

© 2024 Phoenix Vigilancia y Seguridad S.A. - Tots els drets reservats
iPortal8 Eva Kdweb